Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Přejděte na začátek

Nahoru

Každý host je výjimečný

Každý host je výjimečný

| Publikováno 02. 10. 2019

Moderní lázeňský komplex Ulrika, nedávno kompletně zrekonstruovaný ve stylu Art deco, je synonymem pohostinnosti, komfortu a individuálního přístupu ke každému klientovi. Na prezentaci tak luxusního produktu doma i v zahraničí, zavedení servisu vyšší úrovně a nových mezinárodních trendů se podílí jeho nový generální ředitel Luděk Louda, člen Evropské Asociace Hotelových Manažerů. Povídali jsme si nejen o raných začátcích, ale i o tom, jaké jsou jeho nynější cíle ve vedení hotelu.

Vášeň pro hotely
Už jako malé dítě cestoval se svým kufříkem a miloval objevování doposud neznámých míst i získávání prvních zkušeností. Po ukončení vysoké školy bylo jeho první zaměstnání u ČSA doslova splněným snem. Dnes se stále více píše o tom, proč cestování je tak důležité pro naše duševní zdraví. Na vlastní zkušenosti to mohu jen potvrdit.
Dalším logickým krokem následovalo zaměření na hotelnictví, neboť každý, kdo cestuje, musí někde spát a jíst. V zahraničí získával zkušenosti v luxusních pětihvězdičkových hotelech světových značek, podílel se na řadě rekonstrukcí a nechyběl ani u otevírání nových hotelů. Byl také u prvotní myšlenky otevřít největší golfový klub v Pobaltí. Od května letošního roku pracuje v Karlových Varech, které zná ze svých studentských let, a které podle jeho slov nebyly nikdy tak krásné, jako jsou dnes. Bezpochyby na jejich kráse nese zásluhu i nově otevřený luxusní Spa Hotel Ulrika.

What´s measured is done
Krédo J. W. Marriotta Jr. se stalo i krédem Luďka Loudy. Od svých spolupracovníků očekává každodenní zodpovědnost za odvedenou práci, jejíž výsledek musí být měřitelným. Svůj tým vede k systematickému odbornému růstu, a díky tomu i k osobnímu zájmu zůstat a poskytnout lepší péči o hosty. Ti se mohou spolehnout na tým odborníků, kteří svou práci vykonávají s potěšením, naplní jejich očekávání a udělají pro ně ještě něco navíc. O tom, že jeho aktivita je vyvíjena správným směrem, svědčí i kladné hodnocení hostů na webových stránkách Booking.com a TripAdvisor, které za tak krátké období získaly pro hotel ocenění „fantastický“.

Na každém hostu záleží
Každý návštěvník hotelu Ulrika si podle Luďka Loudy zaslouží jen to nejlepší. Začíná to pokojem, který je v módních barvách harmonicky a do detailu vyladěn ve stylu Art deco, kvalitní postelí a lůžkovinami, velkou koupelnou a pokračuje výběrem obědového a večerního menu. Samozřejmostí je nabídka sezónních potravin, čerstvého ovoce a zeleniny, lehkých jídel i mini-dezertů. Společně s novým vedením kuchyně a provozu by rád v hotelu nabízel vše, co zatím v Karlových Varech chybí, včetně otevření nové restaurace „Veranda“ pro lázeňské hosty i místní obyvatele.

Za posledních 25 let se karlovarský hotel Ulrika stal značkou. Loajální hosté neváhali čekat na jeho znovuzrození, ke kterému došlo v prosinci 2018 po nákladné rekonstrukci. K dispozici je nyní 70 módních pokojů, rozsáhlé medicínské zařízení na dvou podlažích s unikátním zařízením, luxusní wellness centrum, plavecký bazén, moderně vybavená tělocvična, kosmetický salón i thajské masáže. Interiér budov hotelového komplexu nově zdobí několik originálních elementů, jako je 15 křišťálových obláčků na stropě v hlavní restauraci, recepční deska vytvořená ze zkamenělého stromu a vykládaná zlatými proužky, bohatě zdobené točité schodiště, originální obrazy i mramorový krb v lobby baru. Ulriku si oblíbí hosté, kteří vyhledávají exkluzivní ubytování s moderním léčebným a relaxačním zázemím v pohodlné lokaci nedaleko léčivých pramenů a historických kolonád. A s vynikajícím týmem.

Hotel ULRIKA
Sadová 875/16 | Karlovy Vary
spa-ulrika.cz